Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017

Οι πιο επικίνδυνοι τύποι που κυκλοφορούν είναι οι επαναστάτες με τα Iphone...

Το ΚΚΕ πάλι κατήγγειλε συνακρόαση των τηλεφώνων του! Ποιος νομίζει ότι λένε κάτι διαφορετικό εδώ και 99 χρόνια, ώστε να τους παρακολουθεί; Ποιος γαμώ την ατυχία μας… ΠΟΙΟΣ!
= = =
Κούλης Μιζοτάκης… Χαζό παιδί χαρά γεμάτο: «Η μία μαλακία πάνω στην άλλη, σαν το TETRIS!» Και η ζωή συνεχίζεται…

= = =
ΛΟΓΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ΑΝΔΡΩΝ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΜΕ ΚΑΛΣΟΝ ΤΥΠΟΥ ΤΖΙΜΗ ΠΑΝΟΥΣΗ, ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ… ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΜΙΑ ΓΙΑΝΝΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ…

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Μαρκέλλα Σαράιχα για το aixmi.gr χαρακτηρίζει ως «δήθεν Αριστερά το ΚΚΕ» και τον «ΣΥΡΙΖΑ, αποκαλεί την τωρινή κυβέρνηση «νταβατζήδες της εργατικής τάξης και ιαχωβάδες» και τον κατηγορεί ότι φτιάχνει κομματικό κράτος. Τον Αλέξη Τσίπρα δεν τον πίστεψε ποτέ και εκτιμά ότι οι ξένοι δεν πρόκειται να τον αλλάξουν εύκολα, αφού τους κάνει πολύ καλά τη δουλειά τους. «Έχει ξεπουλήσει τα πάντα», λέει χαρακτηριστικά.
Δε μου λες ρε Τζιμάκο, τη μαλακία που δέρνει αλύπητα το δεξιονεραϊδοχτυπημένο σου μυαλό πως τη χαρακτηρίζεις; Άντε να χαθείς λαμόγιο… Τί τη θες την πολιτική ρε ιδιοπαθή; Δεν τραβάς καλύτερα τα βυζιά σου να κατεβάσεις Κούλη;
= = =
ΣΟΚ για Μητσοτάκη η δήλωση Σαλμά της ΝΔ: «Δεν θα γίνουν εκλογές, ο ΣΥΡΙΖΑ θα μείνει στην εξουσία».
Κούλη, γιατί, γιατί, γιατί κλάνει το γατί;
= = =
Τέλη βδομάδας γυρνάμε όλοι τις ζυγαριές 10 κιλά πίσω…
= = =
Η άλλη 4 μέρες χωρίς σαρβάιβορ έφτιαξε κουλούρια, έβαψε αυγά, έψησε τσουρέκια και ανακάλυψε πως έχει και δύο παιδιά. Εντάξει σιγά τη λεπτομέρεια…
= = =
Αν έμπαινα στο Σαρβάιρορ θα έλεγα, «τα έχω χεσμένα τα λεφτά, για να χάσω κανένα κιλό ήρθα εδώ…».
= = =
Θόδωρος Πάγκαλος: «Η μητέρα όλων των βομβών!»
= = =
-9 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν…-Όπα, όπα μεγάλε, 29 ήταν οι κατασκευαστές, οι άλλοι 20 που πήγαν;
-Έκλεισαν.
= = =
Κουραμπιέδες τέτοια εποχή ρε θεία; Δεν πιστεύω να είναι θερμοκηπίου;
= = =
ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ Πολάκη… Στα 85 δις το «μαύρο χρήμα» στην Υγεία! Γι’ αυτό λύσσαξαν οι ύαινες!
= = =
-Δεν πιάνουν οι απειλές σου σε μένα…
-Για πήγαινε λίγο πιο κει, μπορεί να έχει σήμα!
= = =
-Ανάβω δυο τσιγάρα και πίνω δυο ποτά…
-Καψούρης;
-Αλτσχάιμερ.
= = =
Μιλάνε για ταχύτητα τα γατάκια οι ξένοι. Μάλλον δεν έχουν δει Έλληνα να φεύγει από την εκκλησία μετά το Χριστός Ανέστη…
= = =
Σημασία δεν έχει ούτε το ταξίδι ούτε ο προορισμός… Σημασία έχει να βρεις πάρκινγκ όταν φτάσεις.
= = =
Θέλω να πάω διακοπές ένα μήνα στον Άγιο Δομίνικο αλλά τα λεφτά μου φτάνουν μόνο για ένα κεράκι στον Άγιο Δημήτριο.
= = =
Η σωστή δολοφονία της κατσαρίδας…
1. Σημαδεύεις…
2. Χτυπάς με τόση δύναμη που θα μπορούσε να σκοτώσει δεινόσαυρο…
3. Την τυλίγεις με 9 κιλά χαρτί…
4. Και πετάς το πτώμα της στο προαύλιο του γείτονα!






Μια στο καρφί και μια στο πέταλο…


- Κυριάκος Μητσοτάκης: «Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και δεν πάει μακριά, αλλά η χώρα βρίσκεται στο πουθενά!»
Μπράβο σου που το κατάλαβες έγκαιρα Κούλη, τo ανέκδοτο, αν δεν το πεις με μπρίο, δεν τον πιάνει τον ψηφοφόρο…
= = =
Σε μια από τις τελευταίες συνεδριάσεις της Βουλής κάποιοι βουλευτές κρυώνανε. Ζήτησαν από τον Πρόεδρο να ανάψει το καλοριφέρ και ξέρετε τι τους απάντησε; Σιγά μην ανάψουμε καλοριφέρ για τέσσερα άτομα!
= = =
Βρέχει... Κάθομαι και κοιτάζω από το παράθυρο τα σχέδια που κάνουν οι αστραπές στο συννεφιασμένο ουρανό. Καπνίζω το τελευταίο μου τσιγάρο. Συνειδητοποιώ πόσο πολύ μου λείπεις… Αν ήσουνα τώρα εδώ, θα σ’ έστελνα για τσιγάρα…
= = =
Δεν υπάρχει φανάρι που να μην έχει το ζητιάνο του! Μη ξεγελιέστε εφοριακοί είναι μεταμφιεσμένοι σε Πακιστανούς! Έχουν ξαμοληθεί και ζητάνε γενικώς και αορίστως ό,τι μαζέψουνε μπας και καλυφθεί το έλλειμμα…
= = =
Πείτε μου ρε παιδιά, σας παρακαλώ, υπάρχει επιστημονική εξήγηση γιατί το παρδαλό κατσίκι έχει μεγαλύτερη αίσθηση του χιούμορ από τα υπόλοιπα μονόχρωμα;
= = =
- Να σου λέει: «Είσαι ό,τι καλύτερο μου έχει τύχει» και να αναρωτιέσαι, τι σκατά ζωή είχε ως τώρα;
= = =
- Ήθελα να ’ξερα ποιος @@#%^ βάζει βιταμίνες στο σπανάκι στο καρότο και στις φακές και δεν βάζει στα παγωτά τα σουβλάκια και τις μπύρες…
= = =
- Τα περιστέρια που πάνε και κάθονται πάνω στα καλώδια της ΔΕΗ είμαστε σίγουροι πως δεν φορτίζουν, έτσι;
= = =
- H γιαγιά μου θέλει να φτιάξει facebook για να βρει παλιές της συμμαθήτριες. Της είπα καλύτερα να κοιτάει τα silver alert.
= = =
- Στο Δημοτικό έπαιρνα συνέχεια Άλφα. Στο Γυμνάσιο Ηeineken!
= = =
Και όπως οδηγούσα πετάγεται ξαφνικά μπροστά μου ο Στουρνάρας... Κόβω το τιμόνι δεξιά, το κόβω αριστερά... Τίποτα! Δε μπόρεσα να τον πετύχω...
= = =
Tο «χωρίς παρεξήγηση» σημαίνει «θα σε προσβάλω κι αν θυμώσεις, χέστηκα...».
= = =
Στον τάφο μου θα γράφει: «Έλα λίγο μέσα να σου πω κάτι…».
= = =
Η άλλη ζήτησε cappuccino decafeine γλυκό, με μαύρη ζάχαρη, και κανέλλα. Aυτό δεν είναι καφές μάτια μου. Συνταγή για κουλουράκια είναι!
= = =
Να κατουράς όρθιος και να σε πιάσει φτέρνισμα, ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω.
= = =
Αν αυτοί που μιλάνε άσχημα για μένα, γνώριζαν τι γνώμη έχω γι’ αυτούς, θα μιλούσαν πολύ χειρότερα...
= = =
Αν έχω καμπύλες, είμαι χοντρή. Αν χρησιμοποιώ μακιγιάζ, είμαι ψεύτικη. Αν λέω αυτό που σκέφτομαι, είμαι σκύλα. Αν κλαίω, είμαι drama queen. Αν έχω gay φίλους, είμαι τσούλα. Αν υπερασπιστώ το δίκιο μου, είμαι γλωσσού. Ό,τι και αν κάνω μου βάζουν ταμπέλες… Και; Βάλτε μου όποια ταμπέλα θέλετε… Στα @@... μου!
= = =
Όταν είσαι καλός σε γράφουνε... Όταν είσαι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ σε ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝΕ...


Πεθύμησα να πέσω από τα σύννεφα για κάτι…

Τρίτη 11/04/2017 - 17:21

Η γυναίκα μου ανακάτεψε 3 χρώματα και βάφει τα μαλλιά της! Δύσκολη βραδιά… Πολύ δύσκολη! Συνεχής ενημέρωση...
= = =
Ο Λαμογιώτατος Βασίλης Λεβέντης είναι μυστικό πείραμα των Αμερικανών για να δουν αν μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερος μαλάκας από τον Άδωνι…
= = =
Φαντάζεστε να ήμασταν τίποτα ευτυχισμένοι άνθρωποι χωρίς σκοτούρες και ζόρια; Πως θα περνούσε η μέρα, ε;
= = =
-Έχω ένα σφίξιμο στην καρδιά.
-Να σε πάμε νοσοκομείο;
- Όχι μωρέ, φέρε ένα παστίτσιο θα μου περάσει.
= = =
Εγώ, πάντως, Λάζαρο ονομάζω το πορτοφόλι μου, περιμένοντας πως κάποια ημέρα θα αναστηθεί.
= = =
Η ΝΔ έχει ως υποψήφιους 3 τζάκια και 1 προσάναμμα!
= = =
Ρε ξευτιλογαλαζοπασοκορημάδια, μόνο για ναψηφίζετε σας έχουν ρε παρτάλια, δεν το έχετε καταλάβει ακόμη;
= = =
-Τι παράγετε στην Ελλάδα;
-Φ.Π.Α..
= = =
Ξάπλωσε η γυναίκα μου και μου άφησε 150€ και ένα σημείωμα «Να πας όπου θέλεις απόψε».
Τι στο διάολο, παλαιοπρωταπριλιώτισσα παντρεύτηκα;
= = =
Τρία κόλπα για να μυρίζουν υπέροχα τα ρούχα στη ντουλάπα λέει το άρθρο… Καταρχήν να μην αφήνετε ληστή 14 ώρες μέσα…
= = =
-Μωρό μου γρήγορα κρύψου στην ντουλάπα, ακούω τον άντρα μου να έρχεται…
-Μα στη ντουλάπα θα ψάξει αμέσως.
-Είναι αστυνομικός.
-Α…
= = =
Η ώρα άλλαξε. Ο καιρός αλλάζει. Μέχρι ο Σόϊμπλε άλλαξε, εσείς δε θα αλλάξετε καθόλου ρε Κούλη; Την ίδια βιόλα θα συνεχίσετε να βαράτε; Τώρα θα μου πεις, με τη συμφωνία τελειωμένη και τον Κικίλια μπουρδοεκτοξευτήρα… Να ’χατε να λέγατε, μέζεα να κλαδεύατε…
= = =
Κωστής Χατζιδάκης «Απόψε ηττήθηκαν ο αυταρχισμός και η ξιπασιά της κυβέρνησης. Τώρα βυθίζονται αμήχανοι στο τέλμα των αδιεξόδων τους».
Γι’ αυτό δε θα γίνεις ποτέ πολιτικός Κωστάκη… Μια ζωή ή ξύλο θα τρως ή θα παραδέρνεις στη μετριότητα μεταξύ δουλικής διαπλοκής και πολιτικής ανυπαρξίας. Δεν κατάλαβες ακόμα βρε δυστυχή, ότι αυτοί που θα βυθίζονται στο τέλμα των αδιεξόδων τους από ‘δω και πέρα είστε εσείς;
Νηπίοισιν ου λόγος, αλλά ξυμφορή γίνεται διδάσκαλος.
μτφρ: για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά…
= = =
Τον παππού τον έλεγαν στο επίθετο Παππά γιατί ήταν ιερέας. Στο μέλλον θα έχουμε επίθετα Ανεργόπουλος, Πενταμηνίδης, Φυλλαδιάκης, Οαέδογλου…
= = =
Διακόσια χρόνια στην Ελλάδα η Μαργαρίτα Παπανδρέου και τα Ελληνικά της είναι χειρότερα απ’ του Μπάγιεβιτς.
= = =
«Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι αριστερό κόμμα», «ο Τσίπρας που τόσον καιρό μας παρίστανε τον αριστερό…», «Ο Τσίπρας και η αριστερά οδηγούν τη χώρα στα βράχια», «τέταρτο μνημόνιο ο δήθεν αριστερός Τσίπρας».
Ο Τσίπρας έτσι, ο ΣΥΡΙΖΑ αλλιώς, η Αριστερά αλλιώτικα… Ρε δεν πάτε να κουρεύεστε λέω εγώ δουλοκοπρόσκυλα του κερατά και πουλημένα τομάρια; Εσείς δηλαδή πως τη θέλετε την Αριστερά αλά ΚΚΕ; Αφήστε να κόβουμε και να ράβουμε εμείς κι εσείς μια ζωή στην απόξω για απεργοπαρελάσεις και διαγγέλματα γενικώς και αορίστως; Έτσι την θέλετε ρε αρπαχτοπούλια, την αριστερά; «Παιδιά ελάτε να βγούμε στους δρόμους με ρόλεξ στα χέρια με γούνες στους ώμους; Άντε πίσω στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, εκεί που ανήκετε ντουλαποσκελετάνθρωποι… Ουστ ανθρωπο-υπόλοιπα…

Η Γερμανία αρνείται συστηματικά να πληρώσει στην Ελλάδα τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από το κατοχικό δάνειο και τις πολεμικές επανορθώσεις. Στις 2 Ιουλίου 2011, ο Γάλλος οικονομολόγος και σύμβουλος της Γαλλικής κυβέρνησης Jacques Delpla δήλωσε ότι οι οφειλές της Γερμανίας στην Ελλάδα για το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ανέρχονται σε 575 δισεκατομμύρια δολάρια (Les Echos, Saturday, July 2, 2011). Ζητούμε από την Γερμανική Κυβέρνηση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα, πού εκκρεμούν για πολλές δεκαετίες, πληρώνοντας το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο, και πολεμικές επανορθώσεις ανάλογες των υλικών ζημιών, των εγκλημάτων και των λεηλασιών που διέπραξε η πολεμική μηχανή των Γερμανών.

Χάρρυ Κλυνν