Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2016

ΤΟΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙΣ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΝΑΓΚΗ Η ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΙΣΧΥΝΗ. Δημοσθένης

Και συ Νόμε, των άνομων ασπίδα,
σαν τη μαϊμού από κλώνο σ’ άλλον πήδα
κι απ’ την κορφή με την ουρά κρεμάσου,
να μη βλέπει ο Λαός τα πισινά σου.
Κώστας Βάρναλης - “Ελεύθερος Κόσμος”

Λοιπόν, αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι του ΣτΕ, με τις σαλιάρες και το ύφος των σαράντα καρδιναλίων, οι αποφάσεις σας, λέτε, όπως, ασφαλώς και οι αποφάσεις όλων γενικώς
των Δικαστηρίων πρέπει να είναι σεβαστές. Και με το παραπάνω θα συμπλήρωνα εγώ. Σεβαστότατες! Όταν υπάρχουν όμως αποφάσεις, γιατί όταν δεν υπάρχουν αποφάσεις, με το μπαρντόν δηλαδή, τί σεβαστές να είναι;
Και πάλι με το μπαρντόν, εξοχότατες κυρίες και εξοχότατοι κύριοι δικαστές, μια και μόνο ερώτηση ήθελα να σας κάνω, αν μου το επιτρέψετε δηλαδή. Εσείς βγάλατε απόφαση για τις τηλεοπτικές άδειες; Γιατί εμείς το τσούρμο, η πλέμπα, όπως μας αποκαλεί η Ελληνική μαστουροελίτ από την Τραχανοπλαγιά, οι κλαρινογαμπροί και τα αποδημητικά τσουλιά, απόφαση ακούμε, αλλά την απόφαση μέχρι τώρα την ψάχνουμε με το κιάλι!

Και επειδή το έχω από γεννησιμιού μου να με τρώει η περιέργεια, ρώτησα ένα φίλο μου, επιφανή νομικό, πρώην συνάδελφό σας, ο οποίος μου είπε νέτα σκέτα, «Βασική αρχή του Συντάγματος και του κανονισμού του ΣτΕ είναι η μυστικότητα της διάσκεψης μέχρι τη δημοσίευση της απόφασης. Με ευθύνη πειθαρχική και ποινική. Για την ακρίβεια μέχρι την επίσημη δημοσίευση της απόφασης, δεν υπάρχει απόφαση».

Τρελάθηκα… «Κι αφού δεν υπάρχει απόφαση» του λέω, «πως βγήκε στο μεϊντάνι η κυρά Μάνδρου και κάτι άλλα παπαγαλοειδή και μας τα ξέρασαν όλα με το νι και με το σίγμα και μας κάνανε το κεφάλι ντουντούκα;»
«Τι να σου πω» μου απάντησε ο επιφανής νομικός, «θα πρέπει να έχουν γίνει διαρροές, άλλη εξήγηση δεν υπάρχει!»
«Τι διαρροές» του λέω, «με κλειστές πόρτες έγινε η συνεδρίαση...»
«Γι’ αυτό σου μίλησα για διαρροές» απάντησε ατάραχα ο φίλος μου.

«Άρα» του λέω κι εγώ «κάποιος ή κάποια από κει μέσα την έκανε την κουτσουκέλα και ξέρασε τα καθέκαστα στον Μητσοτάκη που βγήκε την ίδια κιόλας ώρα και μέσω Κουμουτσάκου, του άλλου βλάκα που τον συμβουλεύει, να μας διαφωτίσει ότι «ο νόμος Παππά είναι αντισυνταγματικός στο σύνολό του». Και με τη φόρα που πήρα ξαναρωτώ τον επιφανή φίλο μου, «ποιός του το διέρρευσε του κυρίου Μητσοτάκη και με ποια σκοπιμότητα; Ποιός παραβίασε εν τοιαύτη περιπτώσει το καθήκον του και το Σύνταγμα για να εξυπηρετήσει τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης;»
«Αν υπάρχει κάτι τέτοιο» μου απάντησε ο φίλος μου, «θα το βρει η Δικαιο­σύνη…»

Εγώ εν τω μεταξύ έχω πάρει φωτιά και ξαναμμένος  ρωτάω πάλι «με το μπαρντόν εξοχότατε φίλε μου, για ‘σας που παίζεται στα δάχτυλα τους νόμους και ξέρετε τα πάντα για τα «στημένα παιχνίδια» που παίζονται στα γήπεδο της Δικαιοσύνης, αυτό δεν είναι αδίκημα;»

Ο πρώην δικαστής με κοίταξε σοβαρά και μου είπε, «Αλίμονο σε εκείνους που έκαναν τις διαρροές από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Πέραν του ότι διέπραξαν βαρύτατο πειθαρχικό και ποινικό αδίκημα, η δικαιοσύνη οφείλει να διερευνήσει με ποιά σκοπιμότητα παραβίασαν την διαδικασία και ποιοί άλλοι εμπλέκονται σ’ αυτό το έγκλημα»

Λοιπόν κύριε πρόεδρε του ΣτΕ, το γρηγορότερο  δυνατόν καθαρίστε τη φωλιά σας από τις βρομιές και πέστε και σε μας τι τρέχει με τα βαθιά λαρύγγια και τις διασυνδέσεις τους, γιατί όπου να ‘ναι θα σκάσει η μπόμπα με τους «έντιμους δικαστές» που δε θα ξέρουν που να πάνε να κρυφτούν μαζί με τον Μητσοτάκη και τους όμοιούς του…

Και απαιτώ την άμεση αντίδρασή σας, κύριε Πρόεδρε του ΣτΕ…

Ναι πολύ καλά ακούσατε, «ΑΠΑΙΤΩ», γιατί εσείς μπορεί να είστε ο Πρόεδρος του ΣτΕ, αλλά μην ξεχνάτε ότι κι εγώ είμαι ο «ΠΟΛΙΤΗΣ» αυτής της χώρας.

Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)