Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2016

Τι πρέπει να κάνετε αν έχετε αγοράσει το... εύφλεκτο Galaxy Note 7

Νέα συμβουλή ασφαλείας για όσους καταναλωτές έχουν αγοράσει το Galaxy Note 7 σε Ελλάδα και Κύπρο εξέδωσε η Samsung Electronics, συνιστώντας να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τις αρχικές συσκευές και τις συσκευές αντικατάστασης. Επισημαίνεται επίσης, ότι θα πρέπει να μην αποθηκεύουν πλέον δεδομένα στη συσκευή και ότι είναι αναγκαίο να την απενεργοποιήσουν.
Η Samsung επιβεβαιώνει στην σχετική ανακοίνωσή της ότι δουλεύει με τους συνεργάτες της σε ολόκληρη την Ευρώπη προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή το πρόγραμμα αντικατάστασης, το οποίο θα επιτρέπει σε όσους έχουν αγοράσει το Galaxy Note 7 να ανταλλάξουν το συγκεκριμένο μοντέλο συσκευής με ένα Galaxy S7 Edge. Εναλλακτικά, θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν πλήρη επιστροφή των χρημάτων τους.

«Η απόλυτη προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια των πελατών μας - για το λόγο αυτό, ζητάμε από όλους τους καταναλωτές του Note7 να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τη συσκευή τους, να αποθηκεύσουν τα δεδομένα τους και να την απενεργοποιήσουν», δήλωσε ο επικεφαλής Marketing στη Samsung Electronics Europe Ντέιβιντ Λόουες. «Ζητάμε συγνώμη από όλους τους πελάτες μας Galaxy Note7, για το ότι δεν ανταποκριθήκαμε στις υψηλές απαιτήσεις που είχατε από την Samsung. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας όλο αυτό το διάστημα και λυπούμαστε για όποια αναστάτωση προκαλέσαμε».

Ο ίδιος πρόσθεσε επίσης, ότι η εταιρεία συνεργάζεται ενδελεχώς, με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές προκειμένου να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την επίλυση της κατάστασης και ότι σκοπός της Samsung είναι να γίνει άμεσα και αποτελεσματικά η ανταλλαγή των συσκευών Galaxy Note 7, προκειμένου να μειωθεί οποιοδήποτε ρίσκο για τους καταναλωτές.

NEWS
13/10/2016