Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2016

Η Samsung ανακαλεί το Galaxy Note 7 σε όλο τον κόσμο

Μετά από αρκετά δημοσιεύματα, αναφορές και πολλή δημοσιότητα για το θέμα, η Samsung προχωρά στην ανάκληση του Galaxy Note 7, του νέου της κορυφαίου μοντέλου που πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε.
Καθώς τα περιστατικά όπου η μπαταρία προκάλεσε προβλήματα (έως και εκρήξεις) φαίνεται ότι ήταν αρκετά η εταιρεία προβαίνει
στην ανάκληση όλων των συσκευών που έχουν κυκλοφορήσει έως σήμερα αλλά και προχωρά σε αναστολή των πωλήσεων μέχρι να αποσυρθούν τα ελαττωματικά προϊόντα από την αγορά και μόνο ανεπηρέαστες από το πρόβλημα μονάδες παραμένουν σε κυκλοφορία.
Ο Koh Dong-Jin, στέλεχος στη Samsung, διαβεβαίωσε τον τύπου ότι μόνο 24 από κάθε 1 εκατομμύριο συσκευές εκτίθενται σε ενδεχόμενο κίνδυνο, αλλά η εταιρεία προχωρά σε αυτή την κίνηση για να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα με τους χρήστες της.


note 7

Παραθέτουμε ολόκληρη την ανακοίνωση που μας απέστειλε και η ελληνική αντιπροσωπεία της Samsung για το ζήτημα που έχει προκύψει.

H Samsung έχει δεσμευτεί να παράγει υψηλής ποιότητας προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη πολύ σοβαρά οποιοδήποτε περιστατικό αναφερθεί από τους αξιότιμους πελάτες της. Σε απάντηση στα πρόσφατα περιστατικά που αναφέρθηκαν σχετικά με τα νέα Galaxy Note7, πραγματοποιήσαμε ενδελεχή έρευνα και εντοπίσαμε ένα θέμα που αφορά στην μπαταρία του κινητού.
Έως την 1η Σεπτεμβρίου, έχουν αναφερθεί 35 περιστατικά παγκοσμίως και επί του παρόντος διεξάγουμε ενδελεχή έλεγχο με τους προμηθευτές μας για να εντοπίσουμε μπαταρίες στην αγορά που πιθανώς να έχουν επηρεαστεί. Ωστόσο, επειδή η ασφάλεια των πελατών μας αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα για εμάς στη Samsung, έχουμε σταματήσει τις πωλήσεις του Galaxy Note7.
Για τους πελάτες που έχουν ήδη στην κατοχή τους συσκευές Galaxy Note7, θα αντικαταστήσουμε εθελοντικά την συσκευή τους με μία καινούργια μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα. Για το σκοπό αυτό, οι κάτοχοι του Galaxy Note 7 στην Ελλάδα καλούνται να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung στα τηλέφωνα από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και από κινητό: 210 6897691 και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).
Αναγνωρίζουμε την αναστάτωση που μπορεί να προκληθεί στην αγορά, αλλά αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται για να εξασφαλίσουμε ότι η Samsung συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα στους πελάτες της. Είμαστε σε στενή συνεργασία με τους συνεργάτες μας για να εξασφαλίσουμε ότι η διαδικασία της αντικατάστασης θα είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή και αποτελεσματική.

2/9/2016



Κρίση στη Samsung με το κινητό που εκρήγνυται

Κρίση στη Samsung με το κινητό που εκρήγνυται
Φρένο στην αποστολή προς τις διάφορες αγορές του νέου κινητού τηλεφώνου-«ναυαρχίδας», του Note 7 βάζει η Samsung, μετά από αναφορές ότι η συσκευή... εκρήγνυται κατά τη διάρκεια της φόρτισης της μπαταρίας.
Μικρός μέχρι στιγμής αριθμός κατόχων της πανάκριβης συσκευής έχει αναφέρει ότι το κινητό του, στη διάρκεια της φόρτισης ξαφνικά πήρε φωτιά και εξερράγη. Οι αναφορές αυτές, μαζί με τις φωτογραφίες που εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο των κατεστραμμένων κινητών, θορύβησαν τον Κορεατικό γίγαντα των ηλεκτρονικών, ο οποίος φαίνεται ότι μπλόκαρε τις αποστολές των συσκευών προκειμένου να ελέγξει αν το πρόβλημα είναι συμπτωματικό ή αν αφορά το σύνολο των συσκευών.




Εκπρόσωπος της Samsung δήλωσε ότι η εταιρεία δεν έχει «παγώσει» τις αποστολές του Note 7, αλλά ότι απλώς τις καθυστερεί προκειμένου να διαπιστώσει πού οφείλεται το πρόβλημα. Για την ώρα, η εταιρεία συμβουλεύει τους κατόχους του Note 7 να το φορτίζουν μόνο με το καλώδιο που παρέχεται μαζί με τη συσκευή, να κρατούν το κινητό μακρυά από σημεία που θερμαίνονται και μακρυά από υγρασία.





Το Note 7 κυκλοφόρησε σε ορισμένες αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα, στις 19 Αυγούστου, σκοπεύοντας να το δώσει και στον υπόλοιπο πλανήτη μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Τώρα, η καθυστέρηση προκαλεί πρόβλημα στη Samsung, η οποία ήλπιζε με το Note 7 να «χτυπήσει» την Apple, η οποία παρουσιάζει στις 7 Σεπτεμβρίου το iPhone 7 και 7 Plus.

1/9/2016