Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2016

Κάποιος με δουλεύει, ή κάτι δεν καταλαβαίνω καλά;

Δηλαδή, αν κατάλαβα από αυτά που διαβάζω,στην Αίγινα

τρεις 80χρονοι και μια 65χρονη
ανέβηκαν σε ένα ταχύπλοο σκάφος
και άρχισαν να οδηγούν με διαολεμένη ταχύτητα,
τόσο διαολεμένη,

που εμβόλισαν ένα τουριστικό σκάφος,
εκτινάχτηκαν από πάνω του
και προσγειώθηκαν στην απέναντι πλευρά του,
σκοτώνοντας 4 άτομα
και τραυματίζοντας δεκάδες ακόμα,
που τα άφησαν αβοήθητα μέσα στη θάλασσα.
......................................................
Στη συνέχεια,
οι τρεις 80χρονοι και η 65χρονη,
σταμάτησαν για λίγο,
50 μέτρα μετά το δυστύχημα,
δεν έκαναν κάποια κίνηση να επιστρέψουν
για να βοηθήσουν τα θύματα που προκάλεσαν,
πήγαν σπίτι τους ήρεμα και καλά,
έκαναν το ντουσάκι τους,
έβαλαν τα ρουχαλάκια τους,
έφτιαξαν το μαλλί,
παρφουμαρίστηκαν,
και μετά από κανένα δίωρο
ο σχεδόν 80χρονος ιδιοκτήτης του σκάφους
πήγε ήρεμος στο Λιμεναρχείο
και είπε:
"Γεια σας,
εγώ προκάλεσα ένα δυστύχημα πριν 2 ώρες,
αλλά δεν κατάλαβα πώς έγινε..."
==============================
Στη συνέχεια,
ο 80χρονος ιδιοκτήτης του σκάφους,
που ονομάζεται Θρασύβουλος Λυκουρέζος,
προσέλαβε για συνήγορο υπεράσπισης του
τον γνωστό ποινικολόγο Αλέξανδρο Λυκουρέζο.
Ο ποινικολόγος Αλέξανδρος Λυκουρέζος
πήγε με τον πελάτη του στον εισαγγελέα,
έκανε δηλώσεις στα ΜΜΕ
σχετικά με την υπερασπιστική γραμμή του πελάτη του,
ζήτησε προθεσμία για να απολογηθεί ο πελάτης,
και μετά, ξαφνικά, σκέφτηκε:
"Λυκουρέζος...
Λυκουρέζος....
ΡΕ ΣΥ!!!
ΚΑΤΙ μου θυμίζει αυτό το όνομα....
ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!
Το ΔΙΚΟ μου!!!
Ρε, λες αυτός ο Θρασυβουλος Λυκουρέζος
να είναι συγγενής μου;
Α, ΝΑΙ ρε μαλάκα!
ΠΡΩΤΟΣ ΜΟΥ ΞΑΔΕΡΦΟΣ είναι!!!
Α, όχι, όχι, έχω ηθικό θέμα,
δεν μπορώ να υπερασπιστώ στενό συγγενή μου,
θα είμαι επηρεασμένος συναισθηματικά!"
..............................................................
Και παραιτήθηκε από συνήγορος υπεράσπισης
μια μέρα πριν την απολογία του κατηγορουμένου.
Που ανακάλυψε αιφνιδίως
πως ήταν πρώτος του ξάδερφος,
και που είχε πάρει το ταχύπλοο σκάφος του
μαζί με άλλα 4 γερόντια
για να γιολάρουν
κάνοντας τους Σαμουράι των επτά θαλασσών...
-----------------------------------------------
Και τώρα,
ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος
βρήκε νέο συνήγορο υπεράσπισης,
και επειδή θα ήταν απίστευτα άδικο
να αναλάβει την υπεράσπιση του
ένας δικηγόρος
που "μόλις έλαβε γνώση της δικογραφίας",
όπως λέμε στη δικηγορική γλώσσα,
ζήτησε ΝΕΑ πενθήμερη προθεσμία
για να προετοιμάσει την απολογία του.....
================================
Κάποιος με δουλεύει,
ή κάτι δεν καταλαβαίνω καλά;
[No Hope.]