Σάββατο, 20 Αυγούστου 2016

"Ναι ρε φίλε, ναι ρε Ελλάδα" (upd 20/8)

Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια του Χρυσού Ολυμπιονίκη Λευτέρη Πετρούνια στον ρεπόρτερ της ΕΡΤ Βαγγέλη Ιωάννου, λεπτά μετά τον θρίαμβο του. Στις δηλώσεις του αφιέρωσε το μετάλλιο στην Ελλάδα, τον προπονητή του και τον πατέρα του, που έχασε και αυτόν "κοιτούσε" ψηλά στον ουρανό, πάνω στο βάθρο.

«Σε κάθε δήλωσή μου λέω ότι οι Έλληνες
έχουμε την ψυχή να πάμε εκεί που μας αξίζει και αυτό ήρθαμε να αποδείξουμε και εδώ. Για μένα, το να ακούγεται ο εθνικός ύμνος είναι ότι σημαντικότερο. Αφιερώνω αυτό το μετάλλιο στον πατέρα μου, τον προπονητή μου και σε όλη την Ελλάδα. Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό για την επιτυχία αυτή. Έχουμε δουλέψει πάρα πολύ, έχουμε προετοιμαστεί καλά, είχαμε υπομονή, είχαμε και λίγη τύχη που πάντα χρειάζεται και ευτυχώς πήγαν όλα καλά».















Μιχάλης Τσώχος
CNN Greece
15/8/2016












Πετρούνιας: Οι Έλληνες έχουμε την ψυχή να πάμε εκεί που μας αξίζει

Σε πελάγη ευτυχίας έπλεε ο Λευτέρης Πετρούνιας για την πρώτη θέση και το χρυσό μετάλλιο στους κρίκους, που συνοδεύτηκε από την ανάκρουση του Εθνικού ύμνου της Ελλάδας για δεύτερη φορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο ντε Τζανέιρο.

Τον Έλληνα Ολυμπιονίκη είχε προλάβει να συγχαρεί ο πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, Τόμας Μπαχ, δευτερόλεπτα πριν αναδειχθεί και επίσημα ως ο κορυφαίος του αγωνίσματος. Ο πολύπειρος Μπαχ ήταν στο γυμναστήριο του αγώνα και είχε καταλάβει..


«Ναι ρε φίλε, ναι ρε Ελλάδα! Σε κάθε δήλωσή μου μέχρι τώρα έλεγα “πάμε Ελλάδα”, γιατί έχουμε την ψυχή να πάμε εκεί που μας αξίζει. Κι εδώ αυτό ήρθαμε να κάνουμε. Να ακουστεί ο Εθνικός ύμνος στο Ρίο» δήλωσε ο Μανιάτης στην καταγωγή γυμναστής στην κάμερα της ΕΡΤ.
«Για μένα είναι ό, τι σημαντικότερο να ακούγεται ο Εθνικός ύμνος. Θέλω να αφιερώσω το μετάλλιο στον πατέρα μου, στον προπονητή μου και στην Ελλάδα» συμπλήρωσε ο Πετρούνιας.

Όσο για το «μυστικό» της επιτυχίας; «Δεν υπάρχει μυστικό, έχουμε δουλέψει πολύ. Κάναμε πολύ σκληρή προετοιμασία. Χρειάζεται δουλειά, υπομονή και λίγη τύχη. Δεν είχα τραυματισμούς μετά το Ευρωπαϊκό και είχα τον χρόνο να φορμαριστώ ασταμάτητα», απάντησε.

Στη διάρκεια του αγώνα «φυσικά είχα αγωνία, αλλά είχα κλειδώσει στο μυαλό μου μια εκτέλεση που έγινε όπως ακριβώς ήθελα. Είχα κλειδώσει στο μυαλό μου ένα συγκεκριμένο βαθμό και τον πήρα. Μόλις είδα την βαθμολογία, κατάλαβα ότι έχω πολλές πιθανότητες να κερδίσω».

Για τα συγχαρητήρια από τον Τόμας Μπαχ, πριν ολοκληρωθεί ο αγώνας του Βραζιλιάνου Ζανέτι, ο Πετρούνιας εξήγησε ότι «υπήρχαν κάποια λάθη στην εκτέλεση του Βραζιλιάνου και καταλάβαμε ότι έχασε. Έπρεπε να φτάσει σε μια βαθμολογία που δεν έχει πάρει ποτέ του, ενώ εγώ το είχα κάνει ξανά. Ο Μπαχ με ρώτησε αν η χαρά είναι η ίδια, όπως όταν ήμουν ο πρώτος λαμπαδηδρόμος. Φυσικά, του απάντησα "ναι"».

Από εδώ και πέρα λοιπόν; «Εύχομαι να υπάρχει υγεία, να ξεκουραστώ στις διακοπές που ακολουθούν και να ξεκινήσει μια νέα τετραετία, που να είμαι πρωταγωνιστής. Δεν θα πω να έχω καλύτερα αποτελέσματα, αλλά να επαναλάβω αυτά που ήδη έχω κάνει. Κατά τη γνώμη μου, καλός αθλητής είναι αυτός που έχει διάρκεια».

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
15/8/2016

 

 Ο Πετρούνιας τρέλανε όλο τον κόσμο στο γκαλά

Ο χρυσός Ολυμπιονίκης των κρίκων, Λευτέρης Πετρούνιας, ήταν απολαυστικός και στο Ολυμπιακό Γκαλά, δείχνοντας σε όλους τι μπορεί να κάνει.

Αυτός ο αθλητής κάθε φορά μας εκπλήσσει. Το πρόγραμμα που έκανε στο Ολυμπιακό Γκαλά της ενόργανης γυμναστικής ανάγκασε όλο το στάδιο να το χειροκροτήσει. Ο Λευτέρης Πετρούνιας στην αρχή ζήτησε τη βοήθεια του Αρτούρ Ζανέτι για να τον ανεβάσει στους κρίκους, αφού ο προπονητής του Δημήτρης Ράφτης έχει πάρει ήδη το δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα.

Στη συνέχεια αυτοσχεδίασε κάνοντας όλο το γήπεδο να τον αποθεώσει. Ο Πετρούνιας, τις προσπάθειες του οποίου στηρίζει ο Stoiximan.gr, χτύπησε παλαμάκια με τις πατούσες του, έκατσε σταυροπόδι και έκανε άλλα πολλά..






Επιμέλεια: Κώστας Χολίδης
 Sport24 
17/8/2016



 





Στο τέλος το χειροκρότημα του κόσμου ήταν απλόχερο, σε μια μουσικοχορευτική εκδήλωση όπου τα εισιτήριά της είναι πιο ακριβά και από τελικούς των Αγώνων.

Το Ολυμπιακό Γκαλά της γυμναστικής καθιερώθηκε το 1996 στην Ατλάντα και από τότε πραγματοποιείται σε κάθε Ολυμπιακή διοργάνωση, με μοναδική εξαίρεση τους Αγώνες του 2012 στο Λονδίνο, όπου τελικά δεν έγινε.

Θυμίζουμε, πως ο Πετρούνιας ήταν προγραμματισμένο να επιστρέψει αύριο στην Αθήνα, μαζί με την υπόλοιπη αποστολή της ενόργανης, αλλά άλλαξε τα εισιτήρια της επιστροφής και αναμένεται να γυρίσει μετά την Τελετή Λήξης μαζί με την αποστολή της ρυθμικής γυμναστικής.


 Ολυμπιακοί Αγώνες: Δείτε το σόου Πετρούνια με... σταυροπόδι στους κρίκους
protothema
 18/8/2016