Τρίτη, 16 Αυγούστου 2016

«Ξεκολλάνε» τα μεγάλα δημόσια έργα - Περίπου 1 δισ. ευρώ κερδίζει το δημόσιο από τις νέες συμβάσεις

Στην τελική ευθεία τα μεγάλα δημόσια έργα, που λίμναζαν δεκαετίες, με το Δημόσιο να κερδίζει περίπου ένα δισεκατομμύριο ευρώ μετά τις νέες συμφωνίες με τους εργολάβους. Τον Μάρτιο θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα βασικά κομμάτια των έργων, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών, αλλά και τις δηλώσεις του υπουργού, Χρήστου Σπίρτζη σε παλιότερη συνέντευξή του στον ρ/σ Στο Κόκκινο.

Ο αναπληρωτής υπουργός υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, είχε απαριθμήσει μιλώντας σε παλαιότερη εκπομπή στον ρ/σ Στο Κόκκινο, τα μεγάλα δημόσια έργα που θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2017 και τα οποία είχαν «παγώσει» από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, ενώ ανακοίνωσε πως εντός μηνών θα ενταχθούν και νέα έργα, όπως η ολοκλήρωση της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, η έναρξη των εργασιών για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, αλλά και η δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου.

Ο κ. Σπίρτζης είχε σταθεί στο γεγονός ότι το πλαίσιο που υπήρχε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και οι πολιτικές που ασκούνταν και για τα δημόσια έργα, αναπαρήγαγαν μια στρεβλή πρακτική, με υπερχρεώσεις και «φουσκωμένα» τιμολόγια.

Παράλληλα, ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε την σημασία της ολοκλήρωσης των δημόσιων έργων, καθώς ήδη απασχολούνται πάνω από 25.000 εργαζόμενοι, ενώ αναμένεται να αυξηθούν εντός του έτους.
  Η πολιτική σε αριθμούς – Έργα που καρκινοβατούσαν θα παραδοθούν μέχρι τον Μάρτιο του 2017 και θα κοστίσουν σημαντικά λιγότερο

- Αυτοκινητόδρομος Μορέας: Θα παραδοθεί τον Σεπτέμβριο. Από 536 εκατομμύρια ευρώ, μετά από διαπραγμάτευση η ολοκλήρωση του έργου θα κοστίσει 170 εκατομμύρια ευρώ.

- Ιόνια Οδός: Θα παραδοθεί τον Μάρτιο του 2017, θα λειτουργεί μεγάλο μέρος από το ΦθινόπωροΑπό 410 εκατομμύρια ευρώ τελικά θα στοιχίσει 174 εκατομμύρια ευρώ.

- Ολοκλήρωση της Ε65: Η Ε65 θα συνδέει την ΠΑΘΕ με τις Θεσσαλικές πόλεις. Το έργο, κατά την αναθεώρηση πριν από τρία χρόνια, σταμάτησε και είχαν αφαιρεθεί μεγάλα κομμάτια του. Το συνολικό κόστος δεν θα ξεπερνάει τα 67 εκατομμύρια ευρώ από τα 250 εκατομμύρια ευρώ που προβλέπονταν στον προηγούμενο σχεδιασμό της συγκυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ.

- Παράλληλα μέχρι τον Μάρτιο του 2017 θα έχουν ολοκληρωθεί τα Τέμπη, η Ολύμπια Οδός, η Πατρών – Κορίνθου και η έξοδος για το Ξυλόκαστρο.
Πηγή: stokokkino.gr